05 ianuarie 2012

Vasile Ciobanita, YO3APG - SK

Postez aici, cu intarziere, stirea care deja se cunoaste. Vasile Ciobanita, YO3APG nu mai este intre noi.
Astazi s-a dus sa se odihneasca.
Inainte insa de a se retrage definitiv, a facut ceea ce ii reusea de fiecare data: Ne-a strans din nou laolalta.
Am senzatia insa, ca azi a fost pentru ultima data!
In pofida celor care vedeau in el sursa tuturor relelor din radioamatorismul romanesc, m-am incapatanat sa vad un om care si-a pus o mare parte din energia sa (daca nu intreaga) in slujba radioamatorismului.
Am facut abstractie de sistemul in care evolua si am preferat sa il cunosc si sa il stimez ca om si mi-am permis sa il banuiesc de cele mai bune intentii.
Era peste tot, raspundea tuturor, stia o multime despre multe. Si nu numai despre radioamatori si radioamatorism.
Chiar si atunci cand avea o opinie diferita, discutia in contradictoriu era placuta si aveai la ce sa te gandesti.
Am fost criticat si eu si el pentru calitatea de "Membru de Onoare" al Societatii Romane a Radioamatorilor dar niciodata nu a vrut sa spuna cine anume il critica. Era discret si chiar si aceasta discretie i-a fost reprosata de multe ori.
Sunt multe de spus despre cum a influentat subtil drumul prin radioamatorism al multora si sunt destui care isi datoreaza o cariera lui Vasile. O vor face altii, sunt covins.
Viata e uneori aiurea si te lasa descoperit atunci cand te astepti mai putin.
Acum, Vasile ramane intre noi prin prin carti, inregistrari de QTC, cateva inregistrari video si multe, multe, tare multe amintiri raspandite in toate indicativele cu care s-a intersectat.

Cea mai puternica amintire a mea este cand, intr-unul din putinele momente de liniste, m-a tras deoparte si mi-a marturisit ca de abia asteapta sa se retraga pentru a mai face cateva legaturi caci ii lipsea tare mult asta!

73 de YO3HJV

PS.
Stiam de dragostea sa pentru munte si am descoperit ca nu numai radioamatorii l-au "avut" pe Vasile ci si montaniarzii! Clubul "Floarea de Colt"
este marcat de aceasta disparitie.

Niciun comentariu:

Most viewed posts in last 30 days