04 decembrie 2015

Limita de jos

Rareori patrulez pe anunturi de echipamente Second Hand, mai ales de cand am ocazia sa dau nasul cu ele si mai ales, prin ele...
Dar azi mi-a trimis un amic un link, insotit de un text ce mi-a starnit curiozitatea.
Ma uit si nu imi vine sa cred! Oare atat sa priceapa cel care vine sau incearca sa gaseasca niste prosti care sa ii cumpere Baofengul inscriptionat cu ICOM?
Dar, oare ICOM, ce parere are?

Va las sa va delectati:

Anuntul este aici: http://www.radioamator.ro/mp/read.php?m=85746&a=1

Singura mea dilema este legata nu de functia de dual receive (care nu inseamna ca receptioneaza simultan doua frecvente) si nici de cei 10W (PMPO, pentru cunoscatori...) ci daca, atunci cand il voi intalni in frecventa il voi trata ca o statie pirat sau nu. Caci, cineva care vinde asa ceva, inseamna ca, ori e prost de bubuie si nu a luat un examen de radioamator, ori ne ia de prosti, caz in care replica nu poate fi trimisa pe frecvente caci ar incalca Regulamentul!

Sa le trimit si astora de la ICOM poza? Chiar daca au vazut multe, asta cred ca o sa ia premiu!

LATER EDIT:

Am gresit! Nu este Baofeng ci Tyt!
Am gasit si "cum se face", la colegii radioamatori din Bulgaria:

CUM SA ITI FACI UN ICOM.

Niciun comentariu:

Most viewed posts in last 30 days